A Malfini márka története

TERMÉKEK   MODELLEK

Mi a cseh Malfini márka története? A márkát 1999 végén alapították ADLER Czech akkori néven, két gimnáziumi osztálytárssal, Martin Hausenblasszal és Pavel Neumannal, akik ma is az egyedüli részvényesek. Eredetileg reklámügynökséget alapítottak és terveztek felépíteni. Ezt követően viszonylag rövid időn belül többször is érkeztek kérések nagyszámú, nyomtatott fehér póló szállítására. És ekkor született meg az ötlet, hogy saját kezűleg készíts pólókat. Előnyben részesítették a minőségi reklámtextil gyártását a reklámügynökségi tevékenységgel szemben.

Az első Malfini márkatermékek 2000-ben jelentek meg, ekkor még csak egyszerű unisex pólókat gyártottak alapszínekben, majd fokozatosan bővült a kínálatuk a gyerek- és női pólókkal is. Ezekhez később pólóingek, pulóverek , sapkák , frottír és polár termékek, valamint népszerű softshell dzsekik kerültek. A cég termékportfóliója ma már több mint 300 különböző terméket gyárt XS-5XL méretben, miközben a már említett gyerekméretek is megtalálhatók benne, mindezt széles színválasztékban. A termékeket négy márkanév alatt forgalmazzák: MALFINI®, MALFINI Premium®, mint a luxus reklámtextíliák márkája, a Piccolio gazdaságos vonal és a RIMECK® munkaruha márka. A Bata Industrials®-szal együttműködve biztonsági cipőket is gyárt.

2020-ban az ADLER Czech as neve MALFINI-ra változott, mivel A cég 19 európai országba exportál termékeket, és stratégiailag meghódít másokat. Az értékesítés legnagyobb százaléka az országban realizálódik, ezt követi Lengyelország, Szlovákia, Magyarország és Románia. Ennek a márkának a termékei azonban tevékenységük ideje alatt jelentős változáson mentek keresztül nemcsak minőségben, hanem szabásban és anyagban is. Ma a MALFINI® termékeket a legjobb minőségű európai és globális textilmárkákkal hasonlítják össze, és magas vevői elégedettségre tesznek szert.