Sajnos a COVID-19 világjárvány tavaszi kitörése után megérkezett a pandémia második hulláma. Ismét szigorításokra került sor, amelyeket tiszteletben kell tartani. Azonban tudni kell, hogy a csomagok kézbesítését ez semmilyen módon nem befolyásolja.

A szállítók változatlanul működnek, csakúgy, mint a Csomagküldő átvevőhelyek.

Csomagod megvásárlását és kézbesítését azonban a lehető legkellemesebbé akarjuk tenni, ezért készítettük el az alábbi kis áttekintést a tájékozódás érdekében arról, hogy melyik szállítási módot válaszd ki a megrendelésedben.

CSOMAGKÜLDŐ

  • a Csomagküldő esetében az utánvét csak készpénzben lehetséges. Azonban mi azt ajánljuk, hogy előre, azaz érintésmentesen, tehát banki átutalással, kártyával, fizetési gombbal fizesd ki a megrendelést.

DPD / MAGYAR POSTA

  • a DPD és a Magyar posta esetében is lehetséges az utánvétes fizetés, de sajnos nem lehet kártyával fizetni, ezért a fizetés csak készpénzben lehetséges. Ebből kifolyólag határozottan kérünk mindenkit, hogy az árut előre fizetésétek ki (banki átutalás, kártya, fizetési gomb).

Aktuális információk a szállítással kapcsolatban

Mi és a szállítók is MAXIMUMOT teszünk azért, hogy a szállítmányok időben tudjuk kézbesíteni. A COVID-19 helyzetével kapcsolatban azonban türelmet és megértést szeretnénk kérni. A helyzet sok szisztémás intézkedést igényel annak biztosítására, hogy a szolgáltatások nyújtása a lehető legbiztonságosabb és mindenki egészségét védje. Ezek az szigorítások változásokat vagy korlátozásokat okozhatnak a szállítmányok kézbesítésében. A szállítási határidő ezért meghosszabbodhat. Előre köszönjük a figyelmességet és megértését, hisszük, hogy a szállítási határidő meghosszabbítása nem lehet néhány napnál hosszabb. Nagyon reméljük, hogy mindannyian átvészeljük ezt a nehéz időszakot, és visszatérünk a megszokott életünkhöz!

A munkahelyi higiénia

Törődünk az alkalmazottainak egészségével, és egyúttal védjük a te egészségedet is. Ezért minden alkalmazottunkat ellenőrizzük. Csomag szállításakor az expedíció munkatársainknak rendszeresen merjük a hőmérsékletet, kesztyűben dolgoznak és maszkot viselnek. A kézfertőtlenítés magától értetődő alap dolog. Ezenkívül rendszeresen fertőtlenítünk minden raktár felszínt és helyiséget, kilincset, WC-t és öltözőket is. A szállítmányokat ezután átadjuk a szállítóknak anélkül, hogy a raktárban és az üzleteben dolgozó alkalmazottaink személyes kontaktusba kerüljenek velük. A többi alkalmazottunk otthonról dolgozik, hogy a szolgáltatásaink zavartalan működését továbbra is tudjuk biztosítani. Javasoljuk, hogy használ az érintés nélküli házhoz szállítás lehetőségét. További információ alább.

Érintés nélküli szállítás

Szállítását teljesen érintésmentesen szállíthatod a házhoz. Ha nem akarod közvetlen kontaktusba kerülni a szállítóval, vagy a karantén megakadályozza, hogy személyesen vegye át a csomagot? Használja ki az érintés nélküli kézbesítést. Csak annyit kell tenned, hogy megrendelet az árut a webshopunkról, előre kifizeted online kártyával, fizetési gombbal vagy banki átutalással és a megrendelést elmented. Amint a szállító SMS-ben és e-mailben felveszi veled a kapcsolatot, egyezz meg közvetlenül a futárral, hogy a szállítmányt hagyja lakás vagy a ház előtt.

 

 

MEGHOSSZABBÍTOTTÁTOK A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSI HATÁRIDEJÉT?

Igen, megváltoztattuk a termék visszaküldési vagy kicserélési határidőt a törvényes 14 napról 30 napra.

VÁSÁROLHATOK ONLINE?

Igen, a webshopunk a 24/7 elérhető az adsport.co.hu címen. Vásárlóink számára termék visszaküldési vagy kicserélési lehetőséget kínálunk meghosszabbított 30 napos határidőben. Rendszeresen figyeld a webshopunkat, közösségi oldalainkat vagy iratkozz fel a Hírlevelünkre.

MEGÉRKEZIK RENDBEN A RENDELÉSEM?

Raktárunkban számos biztonsági lépéseket tettünk minden logisztikai csapatunk és vevőnk védelme érdekében.

A futárszolgálatok ismét védőeszközöket használnak, a szállítmányok átadásakor is igyekeznek biztonságos távolságot tartani, és elfogadják az érintés nélküli kézbesítési lehetőségét.   

MEGVÁLTOZHATOM A CÍMET, AMELYRE A CSOMAGOT KELL SZÁLLÍTANI?

Ha a csomagot már elküldtük a raktárunkból, ne habozz kapcsolatba lépni közvetlenül a szállítóval. Ha a szállítmány továbbra is nálunk van, kérünk, fordulj az ügyfélszolgálatunkra. Itt majd szívesen segítenek a megelégedésedhez.

A MEGRENDELÉSEM MUNKAHELYI CÍMRE ÉRKEZETT MEG, AMELY MOST ZÁRVA VAN. MIT KELLENE TENNEM?

A csomagodnak addig kell ott lennie, amíg át nem veszed. Ne aggódj, meghosszabbítottuk a visszaküldési határidőt 30 napra, így elegendő idő áll rendelkezésedre, hogy eldöntsd, tetszenek-e a megrendelt termékek. Ha senki nem vette át a csomagot a munkahelyed címén és az áru szállítónál van, akkor közvetlenül vele vedd fel a kapcsolatot és kérd meg a szállítási cím megváltoztatását.

A VISSZAKÜLDÉS ÉS A PÉNZ VISSZAUTALÁS FELDOLGOZÁSA HOSSZABB LESZ MINT ÁLTALÁBAN?

A célunk az, hogy a megrendeléseket a lehető legrövidebb idő alatt feldolgozzunk. Jelenleg ez a folyamat kissé elhúzódhat. Ezért türelmedet és figyelmességét szeretnénk kérni. Tájékoztatni fogunk a csomag elfogadásáról és a teljes menetről.