Reklamáció menete

Amennyiben az AD Sport.co.hu e-shopunkon keresztül megrendelt terméknél valami anyag-, megmunkálási vagy akármilyen más gyártói hiba jelenik meg, a szavatossági határidőn belül (24 hónap az adásvételi szerződés megkötésétől) a Vevő jogosult reklamálni a magkapott árut.

A reklamáció benyújtása előtt a Reklamáció elutasítása című cikket ajánljuk elolvasni.

A reklamált terméket a zlíni (CZ) címünkre szíveskedjék elküldeni:

MAV Trading s.r.o.
Broučkova 7150
76001  Zlín

Amennyiben szeretnének élni a reklamálási lehetőséggel, kérjük, vegyék fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] e-mail címen. Az üzenet tárgyaként a „Reklamáció“ szót írják be! Az üzenet tartalmába pedig írják le a megrendelt termékkel való problémát, és egy hozzávaló csomagcímkét kérvényezzenek! Utána a személyre szabott csomagcímkét kapják vissza, amelyet rá kell ragasztaniuk a gondosan összecsomagolt, a reklamált árut tartalmazó csomagra! A csomagot aztán akármelyik átvevőhelyen adhatják fel.  

A visszaküldött csomagba mellékeljék a kitöltött Reklamációs űrlapot, amelyet az alábbiakban le lehet tölteni. A benyújtott reklamációk kezeléséhez/kivizsgálásához előírt 30-napos határidővel rendelkezünk.

Reklamáció elutasitása

1. A törvényes szavatossági határidőt nem lehet összetéveszteni a termék élettartamával, amely alatt a rendes kezelés, a helyes használat (ill. helyes használatnak rendes intenzitása) és a megfelelő ápolás esetén hibátlanul működik a termék a gyártási tulajdonságainak köszönhetően. A szavatossági határidőn belül csak a váratlanul megjelent anyag-, ill. megmunkálási hibák miatt lehet reklamálni az árut.

2. A rendszeres meg helyes ápolás a lényeges előfeltétel a termék jó állapotának megtartásához. A helytelen vagy az elégtelen ápolás jelentősen rövidíti a termék élettartamát, amely következésképpen a szavatossági határidőnél rövidebbé is válhat. Például, cipőket soha nem szabad a mosógépben mosni, ami egyébként oka lehet a benyújtott reklamáció elutasításának.

3. Amennyiben a terméken bármilyen eredetű hiba jelenik meg, a Vevő köteles halasztás nélkül benyújtani a reklamációt. Amikor a Vevő a reklamáció elküldése előtt a még javítható hibákat már nem javíthatókká teszi (mind szándékosan, mind véletlenül), megakadályozza az Eladónak a hiba eltávolítását. Ebben az esetben a Ptk. szerint jogtalan a reklamáció.

4. Amennyiben az adott hiba a termék anyagára gyakorolt túlméretezett nyomás miatt keletkezett (pl. helytelenül kiválasztott méret miatt), akkor is jogtalan a reklamáció. A Vevő köteles alaposan kipróbálni a terméket, és meggyőződni a termék megfelelő méretéről. Amennyiben mégis helytelen méretet választott, 14 napon belül kicserélheti az árut.

5. A termék csak a gyártó által tervezett célokra használandó. Amennyiben a termék más tevékenységekre/célokra volt használva, könnyen megsérülhet (pl. a futballcipő alkalmatlan felületeken való használata stb.).

6. Amennyiben a termék mechanikusan megsérült, pl. amikor a felsőréteg egy éles tárgy által be lett hasítva, a cipőtalp a helytelen talajfogás által, vagy a termék helytelen használata miatt (pl. a rosszul bekötött cipő hordása, ami a cipő hátsó része kidörzsölését eredményezheti). Ebben az esetben nem anyaghibáknak tekinthetők a problémák.

Bővebb információt és a termékekkel kapcsolatos hibákért való felelősségéről szóló cikket az Általános Üzleti Feltételekben találják meg.

Letölthető:

Reklamációs űrlap AD Sport.co.hu